Lördagen/söndag/måndag

Lördagen va en familjedag, bara mys ute i snön, hemma, en tripp till Farsta för att inhandla en julklapp som dem hade satt på rea. Yeah, sparade runt 300:- på de. :) Det tackar vi inte nej till. Handlade lördagsgodis och sedan hemma kväll för hela bunten. Film, godis & lite läsk på de. <3

Söndagen va det dags för sista dansen, för nu på söndag är det äntligen uppvisning. Längtar som bara den till att få se min älskade dotter uppe på scenen dansandes. Jag kommer vara så stolt! <3 efter dansen åkte jag och Linnea lite pulka, pappa och Milton va hemma så jag och Linnea fick en timme för oss själva efter dansen. Vi hade väldigt roligt och skrattade massor då jag fick en hel del snö innanför byxbenen och vi även fastnade i en backe för att lilla jag blev där tung och vi sjönk ned i snön. Men glada för det va vi ändå. När vi hade kommit hem så gick jag och Milton ned till Emma för fika och Linnea och pappa lekte och ritade här hemma.
Blev middag hemma hos Emma då vi hade massor att prata om och jag satt och mös med hennes sov Charlie massor. Han är helt underbar.

Idag har jag och Milton bara varit hemma, jag har även lyckats sovit två timmar, välbehövligt må jag säga. Vid tre hämtade vi skrutt och sedan hem, pappa kommer hem och Linnea och han går ut och åker snowracer i en timme medans jag lagar maten, bad för skrutt, lite smoothie (stavning?) bus och sedan sängen. Jag har precis duschat och ska nu mata lillen sedan blir det sängen för mig också.

Imorgon blir det öppna förskolan och på kvällen umgås jag med damerna. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0