Jul, jul, strålande jul!

Vilken härlig jul vi har haft, dagen innan jul firades hos Linnea & Miltons farmor, även lunch där. Vid två va vi hemma hos Celina med familj för Kalle och julafton med släkten. Supermysigt, fina julklappar fick vi allihopa också. :) Milton fick fina leksaker, kläder och snuttar & Linnea fick kläder, leksaker, pyssel, sällskapsspel (flera stycken då jag har önskat mig det till Linnea så vi kan spela och umgås) och en SURFBRÄDA! Bortskämda unge. :p hade ingen aning om att lilla damen skulle få de, överlycklig blev hon, Julia fick en likadan. Det va så härligt att se hur glada tjejerna blev för sina julklappar och även för varandras. Söta tjejer. Även jag och Kim fick jätte fina julklappar.
Vid åtta började vi åka hemåt, min älskade pappa skjutsade hem oss. Linnea hade även en julklapp kvar här hemma som hon inte visste om, vi tänkte ge henne den på kvällen när vi kom hem men hon va alldeles för trött för det. Men på morgonen så fick hon öppna det och ojojoj va glad hon blev. Ett alldeles eget dockhus, vi hade även köpt till tre dockor, en kattfamilj och lite andra tillbehör.

Juldagen spenderas som alltid hemma hos min farmor, lika trevligt och mysigt varje år. Maten är så jädra god också. Igår smakade jag även smöresill som min pappa och farbror mark älskar. Helt okej faktiskt, tycker jag va väldigt modig då jag varken äter ägg eller sill annars. :) stolt över mig själv.
Vi fick även denna dagen väldigt fina julklappar, jag och Kim fick en fonduegryta (elektrisk) jag är överlycklig, har pratat om det hur länge som helst. Stort TACK mamma och pappa, Linnea fick massa tillbehör till sitt dockhus av mormor och morfar & av gammelmorfar och Sinikka. Kläder, bok & film av gammelfarmor & Milton kläder. Hon fick även en barbiedocka som sitter på ett café, herregud va grejer hon har fått. Milton fick jätte fina kläder.

Så nu är julen slut för våran del. :) ska dock byta julklappar med lilla Nils också. <3 Imorgon är det även dags att träffa Nathalie & hon hade en julklapp till skrutt också. Som sagt bortskämd unge. :p

Nej nu ska jag äta efterrätt och titta på film. Lägger upp lite bilder på julklappar och dagarna som gått.

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0