Inlägget skulle upp i lördags...

I torsdags va jag som sagt på bio med mor min, innan det åt vi middag på Melanders fisk. Båda tog fisk/skaldjurssoppan med aioli och oj vilken hit det va, smakade gudomligt. Vi ska gå dit någon gång och äta skaldjursplatå inom en snar framtid. Till de avnjöt vi ett glas vitt vin och lite vatten. Otroligt mysigt och gott. Efter det gick vi ner till biosalongen, köpte lite godis och bänkade oss i våra stolar och jag, jag satt som förtrollad av filmen. Jag är en sådan Twilightnörd. Blev chockad, fick hjärtklappning, höll andan och trodde att jag skulle dö imellan åt. Herregud må jag säga. Tycker att det blev ett bra slut men trist att det är över nu.
Tack älskade mamma för ett jätte trevlig kväll med bara dig. <3

I fredags så blev Linnea hemma och vi tog en promenix till Farsta, blev inhandlat lite kläder i julklapp till lille herrn och även ett spel till Linnea. Det fick hon redan idag och vi har sprungit omkring som tokar här hemma. Väldigt skoj va spelet, råttan springer snabbare än vad jag trodde. Man ska jaga råttan och slå den med en kvast. (Bild finns nedan) Linnea, jag och pappa skrattade för fulla muggar, Milton satt mest och stirrade på oss och tyckte vi va knäppa.

Vid kvart över fyra begav vi oss mot tunnelbanan och åkte mot Kärrtorp till min kusin och hennes sambo Henke. Väl där blev vi bjudna på korvstroganoff och till efterrätt vit chokladmousse med hallon. Mums! Linnea busade och spelade även på deras iPad, hon är helt galen i dessa tekniksaker, brukar låna Alexsandras när vi är där och vet direkt hur man går in på saker, osv. Kanske fått låna den för mycket. :p

När vi kom hem därifrån tittade vi på julkalendern som vi hade missat och sedan blev det sängen för Linnea och jag däckade i soffan vid halv elva, Milton sov fram tills halv fem innan han ville ha mat, älskade unge du är så snäll mot din mor. :)
Han är så lugn denna lilla gosse, helt fantastisk.
Jag älskar min familj så otroligt mycket, ni är allt för mig och jag skulle dö för er. Ingen jag utan er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0