GOD JUL!

Julaftonsmorgon och barnen sover ännu, underbart!
Uppdateringarna på bloggen har varit usel den senaste tiden, förlåt.
Dagarna har kantats av julklappsshopping, inslagning av julklappar, mathandlande, utelek, julgodis görande, julmats tillverkning osv osv. Gjorde knäck här hemma igår, bild nedanför på min blåsa som den där skiten åstakom. Igår kväll spelade vi även Bingolotto som vi alltid gör dagen innan jul. Vi vann tyvärr inget men men. Vi är redan i Nacka hemma hos Kims mamma, vi åt julmat här hemma igår och barnen fick öppna sina julklappar. Dem blev jätte glada.

Linnea fick av farmor, ett playdoh set med frisörsalong som hon önskat sig, ( jag hade ett likadant när jag va liten som jag berättat om för skrutt) en mugg som hon fick måla själv, ( hon älskar att pyssla med sådant, har en spargris hemma som hon målat) och målarböcker fick hon. Hon blev väldigt böjd igår. :)

Idag är det dags för den andra julaftonen, riktiga. :) hem till min kusin Celina bär det. Dem bor ca fem minuters gångväg härifrån, super skönt.
Vid två ska vi vara där, mina föräldrar och min bror kommer även dit, plus min moster, hennes man & min andra kusin. :)
Det ser vi fram emot.

Och imorgon är det dags för tredje och sista julaftonen hemma hos min farmor. :)
Julmat tre dagar i rad ser jag fram emot, älskar julmat! <3

Nej nu är det dags att mata lillen.

Önskar er alla en riktigt god jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0