Födelsedag & kaosdag!

Kim har fyllt år och Linnea har varit kaos, hon är som förbytt min älskade unge. Visst att hon alltid har varit lite vild men någon måtta får det vara. Det har verkligen varit fullständigt kaos här hemma idag. Slutade med att jag, Hampus och Milton gick och handlade lite & köpte lite raketer till nyårsafton.

Pappsen fick iaf två t-shirts, kalsonger och ett jätte fint armband i stål. Han blev jätte nöjd, roligt att det blev uppskattat. <3

Nu ligger jag i sängen med Milton som sover sen en timme tillbaka. Även den lilla herrn har jag en tuff kväll med krångel med magen (bajsade till slut och va gladare efter det.) Dock dreglar han väldigt mycket och är otroligt känslig när jag känner på hans tandkött, (tänder?) redan? Hoppas inte de, lite orolig med amningen då. Aja det blir som det blir.

Nu ska jag försöka sova, hoppas ni haft en trevlig lördag och att ni får en fin söndag. Kram på er!

Ps. Bild på en Milton som helt slut somnade i pappas famn på ett lite underligt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0