V 34+1 (35)

Då är vi inne i vecka 35 nu och endast 41 dagar kvar till BF, underbart. Sitter på tunnelbanan påväg till jobbet för ännu en veckas arbete. Är dock ledig på torsdag med Linnea då hennes förskola har planeringsdag. Då ska skrutt få följa med till BM och mäta magen, lyssna på hjärtat osv.
Hon fick lyssna på hjärtat på lillebror redan när jag låg inne på sjukhuset men hon vill så gärna följa med mig till BM och jag vill ha henne delaktig så mycket som möjligt med allt som händer med bebis. :)

Till förskolan idag blev det sparkcykel, hon klarade det galant, men ville dock ha stöd från mig i nedförsbacken. Förståeligt då backen är väldigt lång och brant.


Nej nu ska jag kliva av tunnelbanan och gå till min buss, vi hörs av senare.

Välkomna alla nya läsare förresten. :)


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort Daimkladdkaka! ♥ ♥ ♥

Jag tror också att det är jättenyttigt för dom att vara så delaktiga som möjligt i ankomsten av lill-syskonet :)

Ha en fin måndag! :)

2012-08-13 @ 10:00:02
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0