Tillbaka till verkligheten.

Dags att åka hemåt, tyvärr. Hade gärna stannat några dagar till. Nu åker jag inte tillbaka till landet förens lillebror har kommit ut till oss då jag har så mycket känningar osv att jag inte vill riskera att föda därute. :p

Helgen har bjudit på sol, båtåkande, pusselbyggande, 10000 spelande, strandlek, fiske och kräftätande. Mums! Vi har även varit iväg och plockat hallon och gjort hallonsaft. :)

Linnea har varit väldigt trotsig i helgen, vet inte om det är för att hon känner på sig att snart är hon själv med alla oss eller om hon helt enkelt har en vanlig trotsperiod just nu.

Tack till mamma och pappa för all hjälp med Linnea, jag har fått SOVIT massor på morgonen. Igår somnade jag innan nio och gick inte upp förens halv tio imorse. Linnea va redan vaken och uppe med mormor och morfar. Är så tacksam över att jag har er. <3

Min lilla skrutt sitter här och sover bredvid mig här i bilen nu och jag ska väl försöka vila lite jag också. Är trött mest hela tiden just nu tycker jag. Har inte möjlighet hemma till såhär mycket sömn så det har varit en väldigt skön och slapp helg.


Kommentarer
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Låter som en kanonhelg trots trots :)

2012-08-12 @ 20:23:05
URL: http://majbebis08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0