Sov gott!

Ligger i sängen nu och ska sova, hoppas på att få en godnatts sömn. Behöver det känner jag, har dock en lillebror i magen som ligger och sträcker på sig känns det som.
Känns helt sjukt att det idag är 4 veckor kvar bara tills han är beräknad. Gud så Linnea pratar om honom och frågar när han kommer ut, han kan komma när han vill nu har jag sagt till henne och hennes ansikte lyser upp. :) <3

Älskade skrutt, världens finaste tjej, jag är så otroligt glad för att jag har dig!
Utan dig skulle jag inte vara något.

Hela eftermiddagen och fram tills klockan sju idag har vi haft morfar och mormor på besök, det mesta är nu bortflyttat och jag sover i sovrummet nu. Jätte skönt faktiskt. :) kommer bli konstigt dock och ensamt, men det måste ske. <3 även lillebrors säng är uppställd nu här inne i mitt rum. Börjar kännas mer och mer verkligt nu. :)

Mormor hade med sig blåbär så till efterrätt efter middagen som bestod av pannbiffar med brunsås så åt vi blåbärspaj och vaniljsås, mums säger jag bara....

Tack mamma och pappa för allt idag.
Jag älskar er!

Nää nu ska jag sova, nattinatt på er allihopa.

Juste tog ett kort på Linnea idag när hon höll i mitt studentkort, likheten är slående eller hur? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0