Sömnlöst men mår bra.

Har dock sovit några timmar redan, somnade vid halv tio ungefär och vaknade för en halvtimme sen. Jag mår som sagt bra nu, vad som hänt är inte relevant egentligen. Både jag och lillen i magen mår bra, jag är lite trött och seg i kroppen men blir väl så efter tre dagar på sjukhus. Imorgon ska jag försöka återgå till arbetet och Linnea ska gå första dagen på förskolan. :) Måste som sagt lugna ned på tempot nu när det har blivit såhär, både för mig och för lillkillens skull. Mer än så kommer inte jag att skriva ut här. Ska försöka somna om nu men vi hörs någon annan dag. Uppdateringarna kommer inte vara på topp för tillfället som ni alla kanske redan förstår. Ta hand om er och kom ihåg att visa era nära och kära att ni bryr er om dem! Precis som min nära gjorde under denna tiden! Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Och vi älskat dig hjärtat. Finns alltid här!! Bästa vänner livet ut <3

2012-08-08 @ 11:20:20
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Och vi älskat dig hjärtat. Finns alltid här!! Bästa vänner livet ut <3

2012-08-08 @ 11:20:21
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0