Samma, likadan!

I våras köpte jag två stycken vindjackor, en till Linnea och en till mig. Idag va andra gången vi hade dem på oss, vi matchar så fint så. Båda med rosa jackor och sedan jeans på de. :)

Mormor gillar det. ;)

Till en annan sak, helt ärligt så tror jag att jag kommer födda i trappen i vårat hus så länge som den där jädra hissen inte fungerar. Får förvärkar när jag har kommit ned för alla trappor, kommer bli ännu värre när jag ska upp idag om dem inte fixat den innan. Ska ringa hissvärden när jag kommit till jobbet.
Får se hur länge jag kommer klara av att arbeta med tanke på hur mycket förvärkar och sammandragningar jag har nu för tiden, men dem säger ju även att allt det är värre med andra barnet.

Dags för mig att kliva av och gå till bussen, vi hörs senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0