Nu är det sömn som gäller!

Linnea somnade för en halvtimme sen och jag ska sova nu. Känner mig helt slut, har haft förvärkar vid flera tillfällen under dagen. För tillfället är det lugnt men ska det fortsätta som idag så kommer det säkert tillbaka.
Idag har vi busat med mormor, byggt pussel, ätit glass och mango. Kramats tittat på lite lillebror kläder.

Nej nu måste jag sova mina ögon går i kors.

Har förresten bestämt mig för att jobba fram till den 14 september nu om det inte händer något som hindrar mig från det vill säga. Då har jag 9 dagar kvar till BF, spännande att se om han håller sig inne så länge.

Nattinatt!

PS. Fick förresten en tröja av min farbror Mark, har detta skalet till min iPhone och nu fick jag en tröja. Väldigt skön måste jag säga och perfekt längd nu med magen, täcker rumpan och resten. :) Så tack så mycket för det Mark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0