Mums!

JA, jag ÄÄÄÄLSKAR chokladsås. Bästa som finns. Linnea somnade för en halvtimme sen så nu unnar jag mig lite glas med strössel och sås. :)

Idag har vi ätit sparrissoppa och pannkakor. Vi åt ganska tidigt, redan vid halv fem så att vi skulle hinna vara ute längre efter middagen. Så ut gick vi, Linnea åkte lite sparkcykel, sedan gick vi upp till parken vid vårat hus och klättrade lite, snurrade och ännu mer klättrande. Min dotter är världens klätterapa, precis som far sin. :)
Efter det gungade vi ett tag och sedan gick vi hem och mös i min säng. Åt lite gurka och efter det melon. Riktig mysdag har vi haft, vi försöker ha det så mycket som möjligt nu innan lillebror kommer bara jag och Linnea. Vi behöver den här ensam tiden både jag och Linnea.

Nej nu ska jag titta på tv och njuta av min glass.

BTW, hissen funkar igen, jag ringde och skällde på dem lite imorse. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0