Midnattsloppet.

Precis hemkommen från midnattsloppet, vilket drag, fullt med folk i blåa tröjor och allmänt glada människor.
Stort grattis till Dennis och hans familj för kämparglöden. Dennis fick bäst tid och sprang in på 46 minuter. Helt sjukt enligt mig, grymt jobbat. Han som va sprang på 31 minuter tror jag det va. Helt sanslöst.

Hade jätte mysigt med Alexsandra medans dem andra va ute och sprang loppet, Nils sov igenom allting, skönt för lillen. Lyckades dock mysa med honom på tågvägen in så lite gos fick jag iaf. :)
Och imorgon kommer min älskade skrutt hem igen. <3

Nu ska jag sova då jag har fullt med sammandragningar och förvärkar efter allt gående idag. Plus att den här JÄVLA hissen i mitt hus har fastnat på tvåan så med förvärkar fick jag ta mig ull sju trappor, tack så jävla mycket för de!!!!

GODNATT PÅ ER! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0