Kroppen säger nej.

Idag blir jag hemma tyvärr, min kropp tar emot och jag känner mig helt slut. Sovit som en kratta, vaknat en gång i timmen och vridit och vänt på mig. Ringde till chefen för tio minuter sedan och kollade om det gick bra att jag stannade hemma och vilade upp mig och det va ingen fara. :) skönt att man har en förstående och snäll chef. Dessutom har vi det väldigt lungt nu på jobbet då det fortfarande är semestertider. Tack så mycket chefen. Så idag ska jag bara ligga och vila och låta kroppen samla på sig energi till arbetet imorgon. Sen kommer Nathalie hit vid halv fyra för att klippa mig också. Men det orkar jag nog med förhoppningsvis, ska ju bara sitta på en stol så det är nog inga problem, annars får jag väl bara avboka det om jag inte känner mig pigg nog vid den tiden. Nu ska jag försöka somna om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0