Klockan är ett och jag är sömnlös.

Det är för mycket just nu, hela mitt huvud kommer att explodera snart. Trots det så gick klippningen utmärkt idag, på mig kapade vi nog lite mer än en decimeter på Linnea ca fem centimeter och även hennes lugg blev klippt. Fina skruttan. Efter de så stannade Nathalie på middag och vi beställde pizza för hemkörning. Runt sju kom hennes sambo och hämtade henne och vi följde med ut och hälsade lite och sedan gungade vi lite också. Idag har det trots besök blivit en del sängliggande tyvärr, sammandragningar och nu på kvällen/natten har andningsproblemen kommit. Ångest, hjärtklappning och oro kommit in i huvudet och kroppen min. Försöker tänka positiva tankar om min skrutt, bebisen, ja allt möjligt men allt blir bara mörkt i huvudet. Snurrar i hela skallen. Känns som att jag håller på att bli knäpp?!. Ush och blä va pissigt det känns just nu. Trots det så måste jag försöka somna om då jag MÅSTE arbeta imorgon. Tack för att du lyfter upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0