Hemma efter myskväll!

Haft en toppen eftermiddag/kväll med Celina, Emil, Alexsandra och Nils. Dem satt och sydde byxor när jag kom och ja möttes även direkt av en glad Nils. Lite bus med herrn blev det direkt såklart, Emil sov när jag kom men vaknade efter ett litet dag och då blev det även bus med den sötlöken. Världens gladaste pojke måste det vara. :)

Dem är helt underbara båda två och ni ska vara otroligt stolta över dessa små gossar. Stolt är jag iaf över att känna er och över att ha er i mitt liv. Jag älskar er.

Hur som efter det så började vi med förrätten och middagen. Mums så gott de blev, har bara bild på förrätten men huvudrätten bestod av saffranskycklig gryta typ med couscous och gud så gott de va. Vi åt snacks och spelade spel efter det. Och pratade, en massa kan jag lova er. :)

Runt kvart över tio kom Alexsandras sambo och hämtade oss och skjutsade hem mig, TACK så jätte mycket.

Tack för ikväll mina tjejer, det gör vi snart om! :)

Nu ska jag sussa så vi hörs imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0