Hejsan hoppsan godmorgon!

Sitter på jobbet och håller på med lite fakturering, lyssnar samtidigt på musik och sjunger med min vackra stämma. ;)

Inatt har jag sovit okej, lite konstigt har det känts då min bror nu har flyttat och allt känns så tyst och stilla. Inte för att han är så högljudd annars men hela känslan och tryggheten av att faktiskt alltid ha honom där har försvunnit.
Du ska veta att jag älskar dig bror, även fast han inte läser min blogg så kanske det kommer fram på något sätt iaf. Några tårar föll från mina ögon igår när han och pappa åkte iväg med den sista packningen.

Linnea tyckte inte att det kändes bra sa hon, men då sa jag att snart kommer lillebror och då blir det inte lika lugnt längre. :) Då blev det lite bättre. Skruttan då!

Nu måste jag fortsätta här men vi hörs av senare. Ha en härlig tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0