Hej på er!

Nu sitter vi och väntar på pendeltåget för att åka mot Haninge. Där ska vi gå på något som heter Haningedagen, vi har aldrig varit på det så det ska bli spännande. Linnea ser väldigt mycket fram emot att träffa sin kompis Moa som hon inte träffat på över ett halvår nu. Och jag ser fram emot att träffa min guddotter såklart. :)

Blir lek och stohej hela förmiddagen och en del av eftermiddagen. Sedan åker pappsen och Linnea till Nacka och jag åker hem och vilar för att sedan antagligen följa med min vän Alexsandra in till midnattsloppet ikväll. Så länge jag inte har massa förvärkar osv. Men det blir säkert bra, då får jag även mysa med Nils idag igen. <3

Nej nu ska jag läsa lite för Linnea, vi va och lånade böcker på biblioteket igår nämligen.


Kommentarer
Postat av: Celina

Oj då! Hoppas de får kul! Kram

2012-08-18 @ 12:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0