HEEEEELG, fyfan va skönt!

Är helt slut efter denna dagen på jobbet, stressnivån har varit hög för mig ibland. Lillebror gillade det inte alls, hela magen rörde sig och han va allmänt irriterad kände det som. En till sådan dag orkar jag inte. Hoppas det blir lugnar när far min är tillbaka på måndag. :)
Har nu två veckors arbete kvar innan det är dags för ledighet ett bra tag....

Sitter på bussen ut mot Nacka för att hälsa på kusin Celina och hennes son Emil, Alexsandra och Nils är även dem där så vi ska mysa allihopa ikväll för att senare få skjuts hem av Alexsandras snälla sambo Dennis. :) skönt att slippa åka kommunalt hem sent på kvällen. Man tackar, tack tack. :)

Är alldeles strax framme och ska då gå en kort bit då Celina bor väldigt nära centrumet och busshållsplatsen.

På söndag är det tre veckor kvar till BF! Du är så välkommen att komma när du vill nu lillebror. <3

Får se om det blir några fler inlägg idag, kanske när jag kommer hem. Har massa tid och mys att ta ikapp med Emil som jag inte träffat på jag vet inte hur länge. <3 och hans mamma också, saknat henne väldigt mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0