Här har vi mitt paket! :)

Först ett par skor till Linnea, supermysiga.

Sedan en Fleecetröja åt madame.

En Handduk till Linnea

Krokar till hennes rum.

Ett drapå lakan, dem bästa lakanen enligt mig.

3 st Gosedjur som är ca 30cm stora, kostade mig 30:- st.

En dörrmatta, klockren hemma hos oss.

En body till Lillebror.

Två stycken dräkter eller vad man ska kalla det, ur söta va dem.

Strumpor till lillen.

Snuttefilt.

Och sist men inte minst. Underbara dra på lakan till lillen & sängkläder. Dessa kommer ligga i sängen när han kommer hem från BB. Tvättat upp alla sängkläderna som köptes + snuttefilten.

Det ända som är kvar att tvätta nu är ALLA hans kläder. :) Är en del, men inte över mycket då jag av erfarenhet vet att man får MASSOR utav kläder av familj, vänner osv när lilla väl behagat att titta ut. <3

Allt inköpt på H&M, älskar att dem har fått heminredning till baby & barnrum.

Så där har ni det. :) (Mamma) som va nyfiken. :P


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tackar! Nyfikenheten är stillad för stunden ;) Puss och Kram

Svar: Vilken tur mamsen min. :) Puss och kram.
fiaochnea.blogg.se

2012-08-17 @ 13:24:59
Postat av: Mamsen

Vad fint allt var förresten....

2012-08-17 @ 13:25:22
Postat av: Celina

Vilka fina saker Puss

2012-08-17 @ 14:02:36
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Jätte fina saker :) och tack för idag bästa!!! <3

2012-08-17 @ 22:24:59
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0