Här är jag.

Som dem flesta av mina nära och kära vet så är jag för tillfället belägen på SÖS sjukhuset. Vilka anledningarna är behöver jag inte skriva ut här men jag mår bra nu, har gjort en massa tester i två dagars tid nu och idag är det dags igen så får vi se vad som sägs och om jag får åka hem. Därför har det ekat tomt här, ingen lillebror som tittat ut så de behöver ni inte oroa er för. Han mår bra. Dags för den obligatoriska frukosten och sedan drar väl även denna dagen igång. Tack till mina underbara hjärtan som finns där och bryr sig i vått och torrt, för alla sms, besök och telefonsamtal. Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

och jag älskar dig. finns alltid här gumman för er. <3

2012-08-06 @ 12:33:15
URL: http://alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0