Halloj på er!

Dagen har gått ganska fort, jobbat, jobbat och jobbat. Imorgon är det äntligen fredag igen och på lördag är det dop. :)
Ska hämta skrutt nu och sedan vända och åka till Farsta för en fika med Nathalie och skrutt såklart. :)

Fasiken va lillebror har börjat trycka på... Gör fan ont ibland. Ger mig förhoppningar om att jag kanske inte behöver gå över massor denna gången som jag gjorde med Linnea. Gick över 11 dagar då, inte kul må jag säga. Det va dem längsta dagarna i mitt liv kan jag lova er.
Men vi får se, han kanske inte alls vill komma ut. :p

Nej nu ska jag läsa lite, vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Celina

Vad sägs om en novemberbebis :D

2012-08-23 @ 16:30:58
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0