Godmorgon folket!

För tillfället ligger jag och skrutt i sängen och tittar på lite tv, innan det åt vi frukost. Linnea åt flingor och jag åt gröt, oftast vill damen ha samma som mig men inte idag. :p

Vi är ju lediga idag som sagt, Linneas förskola har stängt för planeringsdag så jag tog ut en föräldradag så idag ska vi umgås jag och skrutt. Vi ska även träffa Rebecka och Tindra på en fika. Skulle även träffat Alexsandra och Nils men lilla stackarn har en förfärlig hosta och ligger på sjukhus sen igår eftermiddag för att dem ska få reda på vad det är. Alexsandra har skrivit lite mer om det på sin blogg om ni vill läsa om det. www.alexsandralotman.blogg.se

Jag hoppas på att han kryar på sig snabbt lillkillen. <3 Puss på er Alexsandra och Nils!

Nej nu ska jag fortsätta och mysa med min skrutt här i sängen.
Hoppas ni får en härlig dag så hörs vi säkert senare.

Juste ska till BM idag och Linnea ska få följa med för första gången. Ska bli spännande att se hur hon reagerar på all prover och det som man gör. :)

PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0