Godmorgon 25/8

Idag vaknade vi tidigt, bra dock eftersom det är en del som måste ordnas idag. Dopet av Nils börjar klockan tolv men vi är nog där tidigare. Får skjuts dit vilket känns väldigt skönt att slippa behöva trängas på buss osv.

Imorse när jag vaknade gick jag ut till tindra som låg och pratade i sömnen medans hennes mamma gjorde iordning för att det skulle åka. Linnea och jag hamnade nämligen inne i hennes säng inatt istället då det va mer plats där. Lilla Tindra är inte så liten som man tror då hon vänder på sig och lägger sig på tvären osv. :) sötnos.

Men som sagt gick upp och efter ett tag så vaknade lillskruttan och va glad som ett barn i en godisaffär. :) dem skulle åka tidigare och äta frukost hos en kompis så jag väckte Linnea så hon fick mysa lite med Tindra på morgonen och vilken lycka det va ifrån bådas håll. Dem där tjejerna gillar verkligen varandra. :)

Nu ligger jag och Linnea i min säng och dricker drickyoughurt och tittar på film. Härligt att starta en lördagsmorgon såhär. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0