Godmorgon 24/8

Äntligen fredag och snart helg, underbart.
Igår va en seg dag, Linnea och jag fikade med Nathalie i Farsta och pratade och mös lite, blev ingen lång fika dock då vi alla tre va väldigt trötta. :)
Efter det åkte jag och Linnea hem och åt middag och badade. Efter det la vi oss i min säng och mös och tittade på film, helt plötsligt har jag en snarkande skrutt bredvid mig som somnade av sig själv kvart i sju och vaknade kvart i sju imorse. TOLV timmar sov damen, helt fantastiskt. Tror det tar på skrutt att inte sova på förskolan om dagarna. Men men skönt att hon somnar tidigt hemma istället.

Jag somnade vid kvart i tio och inatt för första gången i denna graviditet drömde jag om förlossningen. Sjuk dröm.
Drömde att jag och två av mina vänner va i ett hus och jag låg i en säng när jag helt plötsligt kände att jag va tvungen att krysta, vilket jag då gjorde och mina vänner fick förlösa lillebror. Allt gick bra hade tydligen bara spruckit lite. :p vaknade upp och tittade omkring mig och insåg att det inte va på riktigt men drömmen va så jädra verklig.
Kanske ska förbereda mig på att jag kanske kommer föda hemma. Nej ni det ska banne mig inte hända.

Idag åkte lilla skrutt sparkcykel själv hela vägen till förskolan, förutom över vägen såklart. Hon drog den upp för backen när hon inte orkade åka och körde jätte försiktigt ned för backen. Jag blir så stolt att jag nästan börjar gråta. :p

Här är en bild på min lilla älskling imorse innan hon hade vaknat, tröttmössan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0