Godermorgon allihopa!

Härligt väder denna torsdagen bjuder på inte sant? Skönt må jag säga, slippa se termometern visa 5 grader, imorse vid kvart i sju stod den nämligen på 16 grader. Och tro mig jag blev glad, även lilla skrutt som dagen till ära valde en klänning till sina leggings istället för ett par byxor. Bara det lilla gjorde hennes morgon. :)

Arbete som väntar idag för att sedan åka till Linneas förskola på föräldrafika eftersom hon nu har bytt till den största avdelningen. Min stora tjej! Kan inte fatta att hon redan är fyra år, vart tog tiden vägen? Om två år börjar damen i sexårs-verksamheten eller vad dem nu kallar det och efter det är de dags för skolan. Herregud va snabbt allt går, skulle gärna vilja ha en paus knapp ibland så att man bara kan stanna i ett ögonblick någon gång.


Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Celina

Imorgon ses vi :D <3

Förskoleklass! Ett fåtal ställen heter 6årsverksamhet men det är de fåtal ställen som inte flyttat in i skolan utan finns kvar i förskolan. Dessa försvinner mer och mer eftersom det är svårt att f ihop ekonomiskt. Puss

Svar: Okej, då har jag lärt mig de idag. :)
Ja det gör vi. :) <3
fiaochnea.blogg.se

2012-08-30 @ 08:08:01
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0