Goddagens 15/8

Imorse försov vi oss lite jag och skrutt, det va så mysigt att ligga i sängen och bara ligga där hon och jag. Så vi snoozade ett lite tag faktiskt. När vi kom iväg tog Linnea cykeln och ledde den upp för backen när hon inte orkade cykla, cyklade nedför backen och bromsade jätte bra hela vägen. SJÄLV! :) och cyklade sedan resten av vägen till förskolan. Jag va en väldigt stolt mamma imorse kan jag lova. Då jag brukar få putta på i uppförs backen och sedan hjälpa till att hålla emot i nedförs backen. Men inte idag, världens duktigaste tjej. Mamma älskar dig.

Efter det begav jag mig mot tunnelbanan med min följeslagare Alexsandra i telefonen. Skönt att ha vänner som är vakna vid den tiden och har tid att hålla mig sällskap. :p jag blev tio minuter försenad till jobbet men det va de faktiskt värt för denna mysiga morgonen. Jobbar in det på eftermiddagen idag så är det ur världen.

Nu måste jag fortsätta med faktureringen så hörs vi senare.

En bild på dagens gravida och en på den stora tjejen som cyklade själv idag. :)


Kommentarer
Postat av: Celina

Saknar dig.. :(

2012-08-15 @ 20:17:20
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0