Full fart!

Här hemma hålls det på för fullt, städat ut två garderober, fixat i hallen, tagit bort alla prislappar ifrån lillebrors kläder och vikt ned dem i en låda, ska dock tvätta allting efter att jag köpt parfymfritt tvättmedel. Blir väl till nästa helg jag tvättat upp det, även tänkt packa BB-väskan då. :) med hjälp av storasystern Linnea då såklart. Hon ska få välja vad lillebror ska få åka hem i för något.

Åh vad vi längtar efter dig nu bebis, du är redan så älskad av din familj. <3

Nej nu ska jag fortsätta här innan mormor och morfar kommer över med spjälsängen som har stått på landet sen Linnea slutade med den.

Nu i veckan flyttar även jag in i sovrummet och ska fixa ihop spjälsängen och bädda osv. Längtar så otroligt mycket tills lillebror ligger där i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0