Fredag och idag är det landet baby!!

Påväg till jobbet för en sista arbetsdag innan vi tar helg. Idag åker jag och Linnea med mormor och morfar till landet över helgen och bara njuter. Ska bli väldigt skönt att komma bort ett litet tag.

Igår hade jag och Linnea en efter middag med Alexsandra/Nils & Nathalie hemma hos henne. Hon bjöd på middag och sedan satt vi bara och umgicks hela eftermiddagen fram tills klockan halv åtta ungefär. Linnea fick hålla i Nils och hon älskar det verkligen. Hon kommer bli en fantastisk storasyster, jag längtar bara mer och mer nu.

Tack till mina tjejer för att ni alltid finns där och är så underbara som bara ni kan vara. Jag älskar er och mitt lilla gull Nils såklart. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0