Fredag morgon och snart helg.

Härligt eller vad säger ni? Jag ska njuta i helgen av lugnet, Linnea kommer att vara i Nacka och busa med sin farbror Hampus och jag ska idag träffa mina tjejer, imorgon på dagen ska jag bara ta det lugnt, bada, fixa lite hemma och så. Tog mig faktiskt an ugnen igår. Äcklig va den men nu är det gjort. :) på lördags kvällen ska jag på bio med Nathalie. Och på söndagen på dagen ska jag möta upp Linnea och hennes pappa och gå på bio. :) Inatt har jag fått sovit helt okej faktiskt, vaknar några ggr men somnat om direkt. :) efter jobbet ska jag direkt hem till halvan Alexsandra och äntligen få mysa med min favoritkille Nils igen. Vi har inte setts på två veckor nu ungefär och jag saknar ihjäl mig efter honom. Alexsandra också såklart men mest Nils. <3


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Vi saknar dig <3

2012-08-03 @ 22:03:13
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0