Fika, tack så mycket!

Härligt att komma hit på morgonen ännu en gång och ha fikabröd serverat idag av en av våra leverantörer. Man tackar och bockar. Ibland är det riktigt härligt att komma till jobbet. :)

Idag är det dags för BM igen och ska äntligen få träffa min ordinarie då hon haft semester dem två senaste ggr, hon är saknad kan jag säga. :) men idag får jag träffa henne och veta hur det står till med min lilla son i magen.

Nu ska jag fortsätta arbeta så hörs vi av senare.
Ikväll ska jag även träffa Emma, Jonas och deras lilla Charlie och få snusa lite bebisdoft, som jag längtar. Linnea blir hemma med sin far då.
Snart har vi en egen bebis att snusa på. Åh kom nu kom nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0