13/8 sovmode!

Helt slut är jag, sängen är utflyttad till vardagsrummet för tillfället men snart in i det nya rummet så snabbt som det är klart. Dock känns det ganska lyxigt och skönt att ha sängen här för ett kort tag. :) Linnea älskade det, ligga i sängen i vardagsrummet och glo på tv med sin mamma. :)

Efter mycket om och men fick jag lillan att somna och nu ska jag själv sova också. Kroppen stänger snart av, ja förutom lillebror vill säga han rör på som vanligt därinne. Undra om man kommer sakna det mycket sen när han kommit ut? Med tanke på att han rör sig så mycket så lär det väl kännas som att något fattas iaf. :p men då har jag mitt lilla hjärta ute hos mig istället. Ett stort hjärta och ett litet. <3 ska bli helt underbart.


Jag älskar er mina underbara barn!

En bild på Linnea från det att jag låg på sjukhuset. Somnade i mormors famn, vågade inte riktigt krypa upp till mig i sängen förens lite senare. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0