Vad är det som händer?

Somnade samtidigt som Linnea igår vid åttatiden, vaknade för en kvart sen. Har vaknat några ggr inatt men legat kvar och somnat om snabbt. Nästan tolv timmars sömn, helt j*vla underbart.

MEN när jag gick upp för ett tag sen så tittar ju ut genom fönstret och tänkte, (shit va det blåser ute, eller vänta?) går närmare fönstret och vad ser jag då? Snö, snö och ännu mera snö, helvete också känns som december all over again. Helt värdelöst, så vad ska man göra idag då? Går nog ut en sväng iaf för Linneas skull men det blir inte länge, vi kanske ska ha en bakdag och baka massa godsaker. :)

Nej nu ska jag gå upp och göra iordning frukost till mig om min prinsessa. <3


Kommentarer
Postat av: Alexsandrs

Gör det så kan jag komma förbi imorgon :) puss <3

2012-04-14 @ 09:44:53
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0