Trötta morgon, åh så trött jag är.

Vaknade vid halv ett i natt och va vaken till ca tre i natt, hade en väldig värk i magen. Riktigt ont hade jag, ush och fy. Men till slut somnade jag och nu känns allt bra i magen iaf. Men trött är jag, väldigt trött. Skönt att det är en kort vecka bara, jobbar hela dagar idag och imorgon på torsdag slutar jag tolv, sedan ledig fredag, lördag, söndag och måndag. :) underbart. Riktig slapp helg ska det bli.

På fredag ska vi hem till min farmor på påskmiddag, det är en tradition jätte mysigt ska det bli.
På lördag åker morfar & mormor till landet och tar med sig min lilla skrutt, jag är också välkommen såklart men valde att stanna hemma och då frågade dem om dem fick ta med sig Linnea då? Och det är klart att dem får, roligare för henne att vara där med mormor & morfar och släktingar än att vara hemma med mig. Så då ska jag se till att slappa rejält.
På söndag har jag och (alexsandralotman.blogg.se) bestämt att vi ska ha Twilight maraton då jag har alla filmerna och hon har nog alla nerladdade. Töntar som vi är. Men ack så jag älskar dem där filmerna.
På måndagen blir det nog bara slapp för mig igen, mormor och morfar har även tagit ledigt på tisdagen så på eftermiddagen på tisdagen får jag tillbaka mitt hjärta. Kommer sakna henne otroligt men blir nog lite skönt med avlastning också så att jag bara kan vara.

Nu ska jag gå av och ta bussen mot jobbet. Ha en trevlig tisdag allihopa.


Kommentarer
Postat av: Celina

Försök att njuta så mycket som möjligt :) I bästa fall kan du hälsa på mig på bb också ;)

2012-04-03 @ 08:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0