Torsdagens arbete är avklarat

Och jag är påväg hemåt, eller först förbi förskolan och hämta mitt hjärta, sedan träffa Emma en snabbis för en promenad och lite prat bara. <3 över två veckor sen vi sågs nu då hon har varit borta, Emma är den där damen som bor 50 meter ifrån mig men som jag ändå lyckades sluta umgås med konstigt nog, men det har vi tagit tag i nu och ska ses oftare. :) hon väntar även en liten son i mitten av sommaren som jag längtar efter att få träffa.
Efter vi har varit ute med Emma så kommer mormor och morfar över, Linnea har saknat dem och även jag så det ska bli skönt att få hem dem ett tag också.

Nu ska jag kliva av bussen men skriver kanske senare.
Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Ramona

Absolut:)

2012-04-20 @ 11:26:36
URL: http://Ramooona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0