Tisdag 24/4

Sitter just nu och äter frukost, special K med röda bär, (favorit flingorna) antagligen dem nyttigaste av alla flingor jag gillar också så det är ju bra. :) dricker även ett stort glass med mandarinjuice, den godaste sorten tropicana. Lyxfrukost känns det som, va och storhandlade igår så nu är frys, kyl och skafferi fyllt och vi klarar oss fram tills nästa månad, förutom småköp såklart som mjölk, bröd, juice osv.

ser ut som att himlen möjligtvis kommer spricka upp idag och visa solen kanske, man kan ju hoppas iaf. Eller vem vet, kanske kommer snö. Blä!

Idag är det jobb på schemat och efter det ska jag och Linnea träffa Emma tror jag och kanske även Cissi och hennes lilla Emilia om dem kunde idag. :)

Imorgon är jag ledig och ska iväg på ett litet möte, spännande som in i fanders.
Nej nu måste jag äta upp frukosten och sedan klä på mig och min lilla skrutt. Ha en härlig tisdagsmorgon och dag.

Linnea igår innan vi gick in och handlade, det är inte varje dag man får rida på en häst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0