Påskäggs jakt. :)

Det gick väldigt fort för Linnea att förstå vad jag hade ritat på ledtråden och sedan hittade hon ägg direkt. Men först så hade jag lagt ut snöret utanför dörren och dragit det runt om i vardagsrummet så när hon imorse såg det så frågade hon mig,:
- vad är det där mamma?
Jag:
- ingen aning.
Linnea:
- kanske har det varit någon här och lagt det där!
Jag:
- ingen kan komma in i vårat hem. :)
Sedan gick hon på toaletten och efter det började hon samla in allt snöre tills hon hittade ledtråden. Mammas söta, duktiga och underbara tjej.
Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Haha vilken glad tös :) jag skulle också att bli överlycklig om jag ock det påskägget.



2012-04-06 @ 12:20:48
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0