Onsdag och snart dags att träffa bebis.

Jobba för fullt idag så att tiden går så fort som möjligt så att jag kommer iväg till Celina, Julia, Stefan och nytillskottet Emil. Ska bli jätte mysigt att träffa lillen, ska mysa ned mig i hans hår och lukta på bebisdoften som spädbarn utsänder. Mitt mammahjärta kommer väl hoppa över några slag. :) LÄNGTAR!

Om en vecka är det dags och då kommer det även upp här på bloggen, spännande.

Nu ska jag kliva av tunnelbanan så hörs vi när jag är påväg till Celina och familjen Lindberg/Nyström. :D


Kommentarer
Postat av: Alexsandra , i väntan på lilla killen

Vad roligt :) du får hälsa dem så gott från mig. Puss <3

2012-04-18 @ 08:00:19
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0