Måndag och dags för ännu en spännande vecka. :)

Fast denna veckan känns lite mer spännande än dem gamla vanliga, på onsdag är jag ledig och ska, ja det ni. På torsdag ska jag träffa en gammal vän som jag inte träffat på snart fyra år, ska även träffa en annan vän som jag inte sett på ett tag och bara prata av oss båda två. Det händer mycket just nu i allas liv känns det som. Underbart för vissa, lite problem för andra men i slutändan blir det nog bra.

Känner mig dock helt slut i huvudet idag, kanske är efter gårdagens kalas, eller för att lilla skrutt hade växtvärk inatt, låg och masserade hennes ben, hon fick även Alvedon så till slut somnade hon om. Mammas lilla hjärta!

Nu ska jag kliva av bussen och börja arbeta, så trevlig måndag på er.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, i väntan på en liten kille

2012-04-23 @ 18:42:51
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0