Måndag 9/4

Ligger hem hos Alexsandra och glor på tv, just nu ligger hon och vilar och jag tittar på Audrina på MTV.
Igår hade vi som sagt film kväll och betade av alla dem fyra Twilight filmerna, längtar som satan tills den sista delen kommer ut nu i november. :) vi åt godis, pizza, grönsaker med dip och mackor. Inte en fullt så nyttig dag men det blir så ibland bara.

Imorse vid halv nio ungefär pratade jag med lilla skrutt, hon sa att hon saknade mig och att hon ville vara med mig. :( min älskade lilla skrutt, åh vad jag saknar henne. Att prata med henne i telefon sådär säga jag älskar dig till henne och höra henne säga, jag älskar dig också mamma är världen bästa känsla. Som jag längtar tills hon kommer hem imorgon och jag får den där STORA första kramen och pussen. Vill att det ska vara tisdag idag. :)

Nu ska jag fortsätta titta på tv:n.
Vi hörs sen. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0