Måndag 2/4

Sitter på jobbet och ringer till olika kunder då jag hör ett hostande bredvid mig, tittar då åt sidan och får se en av våra kunder med den sötaste lilla valpen jag har sett. Höll på att börja gråta nästan, funderade ett ögonblick på att faktiskt skaffa hund. Tre månader gammal är hon och heter Molly, nu hoppas jag på att den här kunden kommer in en gång i veckan och hälsar på oss. Han sa det, jag va bara tvungen att komma in till dig och visa henne och det tackade och bockade jag för. Mös med lilltjejen i ca fem minuter och åh så härligt det va. Sötare får man leta efter.

Dags att jobba, hörs sen.

Hoppas du har skoj på Gekås halvan, jag är inte avis, inte ett dugg. :p


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nääää, usch för hundar!!! Nästan bara en massa jobb (lite gulliga är de, men bara ibland)Tänk, man måste ut i ur och skur, du kan inte ta med dem överallt och du blir jättelåst!!! Puss

2012-04-02 @ 13:17:05
Postat av: Sophia

Jag ska inte skaffa hund mamsen, jag LOVAR! puss

2012-04-02 @ 14:11:37
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0