Halloj folket.

Hur står det till idag? Här är det bra, underbart väder och den här dagen ska jag spendera med en underbar vän. Som jag har tjatat om i flera dagar att jag ska träffa, börjar bli lite uttjatat kanske? Det blir så ibland.
Jag är iaf påväg hem till henne nu för en riktig mysdag, egentligen hade vi tänkt att bara sitta inne och kolla på filmerna men nu när det är så härligt väder så blir det minst en promenix iaf.

Det ringde så jag glömde att fortsätta skriva.
Nu är jag framme hos Alexsandra så nu är det dags för film.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Härligt med lite filmmys :)

2012-04-08 @ 17:18:59
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0