Hahaha, jag håller på att dö av skratt.

Som ni kanske förstått så är Alexsandra a.ka min halva (alexsandralotman.blogg.se) på Gekås i Ullared. Jag bad henne då ta kort om hon träffade på Ola-Conny eller Morgan där borta, och visst fan gör hon de. Fast hon vågade inte ta kort men jag fick detta foto skickat till mig av hennes sambo Dennis. Hahahaha.
Jag tycker Alexsandra ska byta upp sig till honom istället för sin nuvarande karl, Morgan blir säkert en superfarsa, organisera är han nog duktig på iaf.
Jag kan inte sluta skratta.

Tack Dennis, du gjorde min dag lite roligare.


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Hehe, undra hur många kort han får vara med på nu för tiden när han jobbar ;)



SV: Kul att du gillade inlägget "I backspegeln, mars 2011" :)

2012-04-02 @ 21:03:25
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men Alexandra, hade nog hoppas på en bild med dig och Morgan (eller Ola-Conny) tillsammans. En liten kram kanske hade varit ett minne för livet... Kram på dig//Lotta

2012-04-03 @ 08:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0