Godmorgon på er denna gråa och tråkiga onsdag.

Det va en fröjd att vakna imorse och se min lilla skrutt bredvid mig, inte lika roligt att gå upp men det måste man iaf.
Blev lite sent idag då Linnea va lite trött och jag lät henne ligga och dra sig lite så blir nog några minuter sen till jobbet om jag inte har tur med bussen (hoppas).

Så idag efter jobbet ska jag hem till Lykke och Ramona efter jobbet med Alexsandra. Va ett bra tag sen man träffade dem tjejerna så ska bli kul att se hur mycket lillan har växt sen jag såg henne sist. :)

Efter det ska jag direkt hem och mysa med mitt lilla hjärta, är så glad över att hon är hemma igen. Jag sov mycket bättre inatt tex. tror att det är för att hon är hemma, jag sov inte perfekt som jag gärna hade önskat men bra iaf. <3

Linnea jönsar sig ute på landet, fick denna bilden skickade till mig i måndags tror jag att det va av mormor.


Kommentarer
Postat av: Ramona

Visst:) söt hon är med fjäderbollen på huvudet:)

2012-04-11 @ 10:59:51
URL: http://Ramooona.blogspot.com
Postat av: Alexsandra

Ett riktigt charmtroll den där Nea :) <3 nej jag tror inte att du gör. För jag längtar mest!!! Tihi

2012-04-11 @ 11:00:58
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0