Godmorgon hemifrån idag.

Idag fick jag vaba, Linnea och jag också för den delen har sovit jätte oroligt inatt, även en del hostande från lilla skruttan, så idag blir det till att vara hemma och vila massa, även en snabb tripp ner till Farsta för att handla hem lite mjölk, juice, mannagryn osv.

Vet inte varför det blev så oroligt inatt. :s men verkar inte vara någon fara nu med skruttan iaf, hon har ätit frukost nyligen och ligger nu nedbäddad i soffan och tittar på en film och här bredvid sitter jag. Jag har precis ätit mannagrynsgröt, det va väldigt gott. Va påväg att skriva lite ord som jag måste sluta med för vissa vänner tycker inte att det är lika skoj som jag. :p host (Josefin, Therese & Ramona) ;)
Irriterande ord rättare sagt, eller det är inte ens ett ord. (NOMNOM) typ som mmmm. Som man säger när något är gott.
Oj vad jag kom på villovägar här. Strunt samma, nu ska jag mysa ner mig bredvid min lilla prinsessa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0