Godmorgon härliga måndag.

Sitter och väntar på bussen som ska ta mig till jobbet för fyra timmars arbete, efter det blir de en tripp till Farsta med skrutt för att handla skor till henne och något annat litet kanske. :)

Gud va min lilla skrutt pratar om sin "lillebror" i magen, frågar när han ska komma, om det gör ont när han sparkar osv. :)

Idag då annars, Valborg, mycket partaj för vissa av er? Dock vet jag att många av mina vänner väntar eller har nyligen fått barn så där blir det nog lugnt. :) jag ska nog gå ner till brasan med Linnea idag och bara mysa, ta lite lotter och bara njuta av att vara vi. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, funderar på Skansen men får se om vi orkar det och så vad det blir för väder.

Nu ska jag kliva av, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, i väntan på en liten kille

Vad mysigt de låter. Vart ska ni se på brasan någonstans? :) <3

2012-04-30 @ 08:20:23
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0