Godmorgon alla glada & sura för den delen.

Igår hade jag och Linnea en riktig myskväll, fotbad, grönsaker och dip och jag hade en ansiktsmask. Aldrig prövat den förut, den skulle sitta på i ca 20 minuter så att den torkade helt, den va helt genomskinlig, efter att den hade torkat skulle man dra av den från ena sidan av ansiktet lättare sagt än gjort må jag säga. Såg ut som jag drog av mig mitt egna skinn men skönt va det. Huden kändes mycket renare efter den behandlingen, har en kvar så ska nog göra den någon dag i helgen i lugn och ro.

Idag är det massa jobb som står på schemat, rensa bort allting som är på skrivbordet och även försöka inventera klart.

Dagens:


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men... ska du på fest eller??? Så fin kan man väl inte va på ert skitiga kontor??????

2012-04-04 @ 09:21:25
Postat av: Alexsandra, med en liten i magen

Håller med Lotta. Vem på ditt jobb vill du vara snygg för?? ;) Vad har du glömt att berätta för mig :P



Kanske är det han som är två år äldre än dig :P HAHA. skojja bara kompis! Du är jätte vacker.

2012-04-04 @ 22:06:11
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0