Godkväll, snart godnatt.

Är påväg hem efter en toppen dag med Emma och Alexsandra. Vi började i Farsta med en titt runt där lite snabbt, sedan fika, då även kära Nella kom om umgicks med oss. Efter det så fortsatte tittandet och shoppandet i Farsta, fotar allt imorgon. :) gick förbi Nellas jobb (smyckesaffär SIX) flera ggr och handlade vid olika tillfällen. :p världens rea där, alla smycken 20:- som hittat.

Efter våran tur i Farsta så åkte Emma hem med sin sambo och jag följde med Alexsandra hemåt för lite grillning med hennes karl och hans tre killkompisar. Super trevligt, första grillningen för i år. Otroligt mycket skratt, hörde historier som man aldrig skulle kunna tro faktiskt skulle hända. Haha, ja Alexsandra du vet ju vad jag syftar på.
Blev iaf kvar där fram tills kvart över elva sedan begav jag mig mot tunnelbanan och nu sitter jag på den och är snart hemma.
Lite tv-tittande och sedan kallar nog sängen, för imorgon kommer min älskade skrutt hem. :) åh vad jag längtar.
Köpte även första plagget till bebis idag, så nu är jag nöjd och kan vänta ett tag innan jag börjar handla mer "nödvändiga" saker som man kommer att behöva.

Tack så jätte mycket för idag mina älskade tjejer, träffade även luttprutt en snabbis i Farsta. :)
<3

Nu ska jag kliva av tunnelbanan och lyssna på lite musik innan jag stötter på min bror som är så snäll och kommer och möter mig så jag slipper gå ensam.

Vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken bror du har!!! Puss

2012-04-29 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0