BB & snart sömn.

Tittar på BB som sagt, efter det så är det sömn som gäller. Känner mig dock inte så trött då jag sov en timme idag på dagen med Nea och även somnade med henne ikväll, så sov en och en halv timme nu på kvällen, men det är bara art tvinga sig själv till sömn antar jag. :)

Va precis inne hos Linnea då jag hörde henne prata högljutt. Hon är precis som sin mamma, drömmer mycket och pratar i sömnen, hon låg och "sparkade" på väggen och gnällde och sa nej, det är min, jag hade den och började nästan gråta. :,( stod där och försökte lugna ned henne, efter ett tag funkade de. Mammas lilla ängel. <3

Dags att sova nu, vi hörs imorgon.
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0