Babyshower!!!

Nu sitter jag på tunnelbanan påväg mot gubbängen för att göra iordning för överrasknings babyshowern för min halva (www.alexsandralotman.blogg.se) hon har ingen aning om detta och jag ser sååååå fram imot att se hennes min när hon kommer in och vi alla är där, oslagbart må jag tro.
Vi anordnade en sådan för min andra vän Ramona i december och det blev jätte lyckat så nu är det dags igen. :)

Det här inlägget läggs upp precis när hon öppnar dörren då jag vet att hon är en besökare på denna bloggen flera ggr om dagen.
Hennes sambo har nu lurat med henne ut på någonting, ingen aning om vad men dem kommer tillbaka vid tio över ett ca. Ska försöka få en bild när hon precis öppnar dörren så ni alla får se. :)

Grattis eller vad man skriver iaf min kära vän, du är värd allt detta och jag hoppas att du blir glad och nöjd. I love you..

Hon kanske blir så överraskad till och med så att vattnet går. (hoppas, hoppas) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0